خواب شیرین کودکانه...

خواب شیرین کودکانه...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 53997
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1


همین

دوست ترت دارم از هرچه دوست

ای تو به من از خود من خویش تر

دوست تر از آنکه بگویم چقدر

بیشتر از بیشتر از بیشتر!!!!

صبرت ک تمام شد نرو..

معرفت تازه از آن لحظه آغاز می شود...

صدایت را به وسعت حسرت دیدنت دوست دارم

با آرزوی دیدنت ندیدنت را تحمل میکنم!

با اینکه ازم دوری

اما هروقت دستمو میذارم رو قلبم

می بینم سرجاتی

انگار ک شاهرگ احساسم را زده باشی

بند نمی آید این دوست داشتنت!!!!!


نويسنده: shadi تاريخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

این بار ک ب دیدنم آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل بادیدن تو نمی تپد میلرزد...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shadijoon.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com